وبلاگ

قیمت نمای طرح سنگ سیمانی ساختمان

قیمت نمای طرح سنگ سیمانی ساختمان

این محتوا به منظور آشنایی با قیمت نمای طرح سنگ سیمانی ساختمان، نگارش شده است. نماهای رومی از جذاب‌ترین نماهای کلاسیک مورد استفاده در ایران می‌باشند. که می‌توانند با نمایش تجملات روی نما، شکوه و عظمت خاص و منحصر به فردی را به وجود آورند. از طرفی سنگ‌های مورد استفاده در نماهای رومی جزو متریال های نسبت گران در حوزه نماسازی می‌باشند. با نمای سیمانی همراه باشید.

نماهای رومی از جذاب‌ترین نماهای کلاسیک مورد استفاده در ایران می‌باشند. که می‌توانند با نمایش تجملات روی نما، شکوه و عظمت خاص و منحصر به فردی را به وجود آورند. از طرفی سنگ‌های مورد استفاده در نماهای رومی جزء متریال های نسبت گران در حوزه نماسازی می‌باشند. بنابراین هزینه اجرای این نماها بسیار بیشتر از سایر سبک‌های نماسازی است.

قیمت نمای طرح سنگ سیمانی بسیار کمتر از نماهای سنگی است. به همین دلیل است که امروزه استفاده نمودن از متریال سیمان به جای سنگ‌ها در طراحی و اجرای نمای رومی جایگزین بسیار ایده آلی محسوب می‌شود. از آنجایی که می‌توان با استفاده از این متریال طرح سنگ نیز اجرا نمود، قطعاً قیمت نمای طرح سنگ سیمانی بسیار اقتصادی‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با دلایل کاهش قیمت نمای طرح سنگ سیمانی نسبت به نمای رومی سنگی، بیشتر آشنا کنیم.

برای اطلاع از قیمت‌ها، خدمات بیشتر یا سفارش کار فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و یا با شماره‌های ۰۹۳۷۶۰۷۳۴۰۴ و 09193661077 تماس حاصل فرمایید.

دلایل کاهش قیمت نمای طرح سنگ سیمانی نسبت به نمای رومی سنگی

از آنجایی که سنگ‌ها جزو مصالح بسیار گران قیمت در حوزه ساخت و ساز می‌باشند. استفاده نمودن از آن‌ها در ساخت و ساز ملزم به هزینه‌های نسبت زیادی می‌باشد. از طرفی سنگ‌ها یکی از ایده آل ترین مصالح جهت ساخت نماهای رومی می‌باشند. به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان استفاده نمودن از این نماها را مقرون به صرفه نمی دانند.

امروزه استفاده نمودن از سیمان در ساخت نمای رومی نیز به وفور مشاهده می‌شود. زیرا سیمان جزو متریال های بسیار کم هزینه در ساخت و ساز می‌باشد. به همین دلیل قیمت نمای طرح سنگ سیمانی، نسبت به نماهای رومی ساخته شده با سنگ بسیار کمتر است.

قیمت نمای طرح سنگ سیمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال ساخت نماهای سیمانی مدرن بسیار کم هزینه‌تر از نماهای سیمانی رومی طرح سنگ است. زیرا در این نماها طراحی روی سیمان موجب افزایش قیمت دستمزد کارکنان خواهد شد. همچنین عوامل کلی مانند متراژ بنا، ارتفاع، تعداد کارگران و … نیز در تعیین قیمت نمای طرح سنگ سیمانی مؤثر است.

به طور کلی از آنجایی که در طراحی و اجرای نمای رومی سیمانی ظاهر زیبا و جذابی ایجاد می‌شود. از طرفی هزینه‌های اجرای این نما نسبت به نماهای رومی ساخته شده با سنگ بسیار کمتر می‌باشد. امروزه استفاده نمودن از نماهای سیمانی طرح سنگ با استقبال بی نظیری روبرو شده است. همچنین این نماها از مزایای قابل توجهی نسبت به نماهای رومی سنگی نیز برخوردار می‌باشند.

به طور مثال در صورتی که زیرسازی نماهای رومی سنگی به درستی انجام نشده باشد و یا اجرای نما توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه انجام شده باشد. احتمال سقوط سنگ از روی نما وجود خواهد داشت که در نهایت با خطرات جانی و مالی همراه خواهد بود. در صورتی که این خطرات در اجرای نماهای رومی ساخته شده با سیمان وجود نخواهد داشت. البته برای پیشگیری از بروز ترک روی نمای سیمانی و تأثیر آن در کاهش زیبایی نما، بهتر است این نماسازی توسط افراد مجرب و متخصص انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.