وبلاگ

دلایل اجرای نمای رومی با سیمان

دلایل اجرای نمای رومی با سیمان

امروزه استفاده نمودن از سیمان کاری در طراحی نما، با استقبال بی نظیری روبرو شده است. با توجه به این موضوع که با استفاده از این متریال میتوان هزینه های نماسازی را به میزان قابل توجهی کاهش داد. از طرفی استحکام و طول عمر آن در رقابت با متریال های گران قیمت در نماسازی است. این محتوا به منظور آشنایی با دلایل اجرای نمای رومی با سیمان، نگارش شده است. با نمای سیمانی همراه باشید.

امروزه استفاده نمودن از سیمان کاری در طراحی نما، با استقبال بی نظیری روبرو شده است. با توجه به این موضوع که با استفاده از این متریال می توان هزینه های نماسازی را به میزان قابل توجهی کاهش داد. از طرفی استحکام و طول عمر آن در رقابت با سایر متریال های گران قیمت در نماسازی است. می توان از سیمان کاری نما در طراحی نماهای مختلف استفاده نمود.

یکی از محبوب ترین نوع آن اجرای نمای رومی با سیمان است. این نما معمولا در سبک های کلاسیک و طراحی نمای ویلاها کاربرد بسیار زیادی دارد. از آنجایی که نماهای رومی، طراحی و اجرای بسیار پیچیده و شلوغی دارند، برای اجرای آن ها نیاز به تهیه مصالح بسیار زیاد و گران قیمتی می باشد. اما در اجرای نمای رومی با سیمان، نیازی به تهیه مصالح مختلف جهت اجرای نما نیست.

زیرا می توان با استفاده از سیمان تمامی مراحل نماسازی را انجام داد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با دلایل اجرای نمای رومی با سیمان، بیشتر آشنا کنیم.

برای اطلاع از قیمت‌ها، خدمات بیشتر یا سفارش کار فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و یا با شماره‌های ۰۹۳۷۶۰۷۳۴۰۴ و 09193661077 تماس حاصل فرمایید.

تفاوت اجرای نمای رومی با سیمان و سایر مصالح

از متریال های پرکاربرد در طراحی و اجرای نمای رومی می توان به سنگ های طبیعی مانند تراورتن، مرمر و گرانیت اشاره نمود. که طبیعتا این مصالح از گران ترین متریال های موجود در نماسازی می باشند. از طرفی در صورتی که نما به واسطه افراد غیر متخصص اجرا شود. احتمال افتادن و یا ترک برداشتن سنگ های نما وجود دارد.

دلایل اجرای نمای رومی با سیمان

در صورتی که سیمان می تواند زیبایی نمای رومی را در کنار هزینه بسیار کمتر و با معایب محدودتر اجرایی نماید. بهترین انتخاب جهت اجرای نمای رومی با سیمان، استفاده نمودن از سیمان سفید است. از طرفی استفاده نمودن از سیمان می تواند مقاومت و طول عمر نما را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد. البته برای افزایش زیبایی و استحکام نماهای سیمانی بهتر است از گروه های متخصص و مجرب جهت اجرای نمای رومی با سیمان کمک بگیرید. نمای سیمانی با به کارگیری افراد مجرب و متخصص در زمینه نماسازی با سیمان، بهترین ها را به شما ارائه خواهد داد.

ترک خوردگی نما در اجرای نمای رومی با سیمان

معمولا در اکثر مواقع پس از مدتی، روی نماهای سیمانی ترک خوردگی ایجاد می شود. که البته ایجاد این ترک ها به دلیل انبساط و انقباض حرارتی و نشست ساختمان می باشد. از طرفی این ترک ها در سطوح صاف و گسترده بیشتر از سایر سطوح مشاهده می شود. متخصصین و مجریان حرفه ای نمای سیمانی با استفاده از تکنیک های حرفه ای این مشکل را برطرف می نمایند.

  • با استفاده نمودن از رنگ های نانو روی تمامی سطوح اندود کاری شده با سیمان، از ترک خوردگی نما جلوگیری می نمایند.
  • نمای ساختمان را به ابعاد یک اندازه که بهتر است یک یا دو متر مربع باشد، تقسیم بندی می نمایند. سپس میان این تقسیم بندی ها از شیشه به عنوان درزگیر استفاده می کنند. این کار تاثیر بسیار زیادی در ایجاد خطای دید و عدم مشاهده ترک های ایجاد شده روی نما دارد.
  • ایجاد خطوط ظریف به فاصله یک تا دو متر نیز از دیده شدن ترک ها جلوگیری می نماید.

آشنایی با قیمت اجرای نمای رومی با سیمان

امروزه با در نظر گرفتن تمایل بالای انسان‌ها به تجمل گرایی، استفاده نمودن از نماهای رومی در ساخت بناها با کاربری‌های مختلف، بسیار رونق گرفته است. از طرفی این نماها شباهت بسیار زیادی به نماهای قدیمی و تاریخی ایران دارند. به همین دلیل است که در ایران استفاده نمودن از این نماها با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

البته از آنجایی که قیمت اجرای نمای رومی با سیمان بسیار مناسب‌تر از نماهای رومی سنگی است. امروزه استفاده نمودن از این متریال در ساخت نماهای رومی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با قیمت اجرای نمای رومی با سیمان و عوامل موثر بر آن، بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با قیمت اجرای نمای رومی با سیمان

قیمت اجرای نمای رومی با سیمان دلیلی برای انتخاب نمای سیمانی

استفاده نمودن از سنگ‌های طبیعی و مصنوعی در نماسازی می‌تواند هزینه بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. زیرا سنگ‌ها جزو متریال های گران قیمت در ساخت و ساز محسوب می‌شوند. از طرفی سطح نسبتا گسترده نما می‌تواند موجب نیاز به سنگ‌های زیادی جهت نماسازی شود. به همین دلیل علاوه بر دستمزد، زیرسازی و … هزینه خرید سنگ‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد.

به همین دلیل است که قیمت اجرای نمای رومی با سیمان می‌تواند دلیل بسیار موثری در انتخاب این متریال در ساخت نما شود. از طرفی نماهای رومی ساخته شده با استفاده از سیمان نیز از زیبایی و جذابیت مناسبی برخوردار می‌باشند. سهولت در اجرای نما، قیمت بسیار پایین متریال سیمان نسبت به سنگ و … همگی از عوامل موثر در کاهش قیمت اجرای نمای رومی با سیمان نسبت به نماهای سنگی است.

آشنایی با قیمت اجرای نمای رومی با سیمان

بسیاری از افراد فکر می‌کنند به دلیل تفاوت بسیار زیاد قیمت اجرای نمای رومی با سیمان و نماهای سنگی، زیبایی این نماها نیز بسیار ضعیف‌تر می‌باشد. برای درک بهتر کافی است به تصاویر فوق نگاه کنید. این نماهای رومی با استفاده از سیمان ساخته شده‌اند که، روی سیمان‌ها طرح سنگ اجرا شده است.

بنابراین قیمت اجرای نمای رومی با سیمان نمی‌تواند دلیلی برای کیفیت پایین نما و کاهش زیبایی آن باشد. البته در صورتی که برای اجرای نماهای رومی سیمانی از افراد غیر متخصص و بی تجربه استفاده نمایید، قطعاً کیفیت اجرای نما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. زیرسازی نمای سیمانی از اهمیت بسیار بالایی در پیشگیری از ترک خوردگی سیمان دارد. افراد متخصص و مجرب در زمینه اجرای نماهای سیمانی تکنیک‌های زیرسازی نما و درصد ترکیبات مصالح را به خوبی می‌شناسند. به همین دلیل می‌توانند از ایجاد ترک روی سطح نما پیشگیری نمایند. دقت و تخصص بالای این افراد در زمینه اجرای نمای رومی با استفاده از سیمان، موجب زیبایی و جذابیت فوق العاده نماهای سیمانی خواهد شد.

البته متراژ و ارتفاع نما نیز در تعیین قیمت نهایی اجرای نماهای رومی با استفاده از سیمان موثر است. البته فراموش نکنید که در هیچ شرایطی برای کاهش هزینه‌های اجرای نمای رومی با سیمان، از افراد غیر متخصص و بی تجربه در اجرای نما استفاده نکنید. زیرا این کار می‌تواند منجر به دوباره کاری و افزایش هزینه‌های شما در نماسازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.