وبلاگ

اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

نمای سیمانی

در مقاله چگونگی اجرای نمای سیمان شسته کلاسیک با اجرای این نما آشنا شدیم. یکی از نماهای کار شده با استفاده از سیمان، اجرای نمای طرح سنگ و چوب است. معمولا از این نوع سبک نماسازی برای طراحی نمای ویلاها و دیوارهای مکان های عمومی تفریحی مانند پارک و … استفاده می گردد. معمولا این نما با استفاده از سیمان و ماسه اجرایی و طراحی می شود. این محتوا به منظور آشنایی با اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی، نگارش شده است.

یکی از نماهای کار شده با استفاده از سیمان، اجرای نمای طرح سنگ و چوب است. معمولا از این نوع سبک نماسازی برای طراحی نمای ویلاها و دیوارهای مکان های عمومی تفریحی مانند پارک و … استفاده می گردد. معمولا این نما با استفاده از سیمان و ماسه اجرایی و طراحی می شود. سپس طی چند مرحله روی آن را رنگ آمیزی می نمایند. در این نماسازی رنگ آمیزی نمودن نما با طرح و رنگ سنگ و چوب اجرا می شود. معمولا این نوع از نماسازی بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا اصلی ترین متریال مورد استفاده در ساخت آن سیمان است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی و مزایای اجرای نمای طرح سنگ و چوب با استفاده از سیمان، بیشتر آشنا کنیم.

اجرای نمای طرح سنگ و چوب با استفاده از سیمان

یکی از المان هایی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شهرها دارد، نماسازی ساختمان های مختلف و دیوارهایی است که در سراسر شهر مشاهده می نماییم. بسیاری از افراد فکر می کنند برای نماسازی زیبا و با کیفیت باید از متریال های گران قیمت مانند سنگ و چوب استفاده نمایند. این متریال ها طبیعتا از زیبایی و جلوه بصری منحصر به فردی برخوردار است.

اما استفاده نمودن از این متریال ها در نماسازی از معایبی نیز برخوردار است. به طور مثال متریال چوب از مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت، موریانه ها و رشد جلبک ها برخوردار هستند. بنابراین نمی توانند عمر بسیار زیادی در نماسازی داشته باشند. همچنین متریال سنگ در کنار جذابیتی که دارند، ممکن است پس از مدتی به دلایل مختلف از روی نما سقوط کنند و یا اینکه دچار ترک خوردگی شوند.

اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

در کنار این ها باید قیمت نسبتا بالای اجرای آن ها را نیز اضافه نمود. اجرای نمای طرح سنگ و چوب با استفاده از سیمان، می تواند علاوه بر اینکه ظاهر نما را مشابه با نماهای سنگی و یا چوبی می نماید، از مقاومت و استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار باشد. همچنین برای اجرای این سبک از نماسازی نیازی به پرداخت هزینه های بالا نیست. البته نکته قابل توجه در رابطه با اجرای نماهای سیمانی با طرح های سنگ و چوب، کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه ای است. هر چه مجری کار فرد ماهرتری باشد، نتیجه حاصل شده به خواسته شما نزدیک تر خواهد شد.

مزایای اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

  • این نوع از سبک طراحی نما، نسبت به سایر روش های نماسازی بسیار اقتصادی می باشد.
  • علاوه بر کیفیت نماسازی، این سبک از زیبایی بسیار بالایی نیز برخوردار است.
  • زمان مورد نیاز جهت اجرای‌نمای‌طرح‌سنگ و چوب با استفاده از سیمان بسیار کوتاه است.
  • مصالح مورد استفاده در این سبک از نماسازی سیمان، ماسه و رنگ ساختمانی است. به همین دلیل برای اجرای آن نیاز به مصالح زیادی نیست.
  • مقاوم و طول عمر نسبتا بالای این نما از دیگر مزایای آن شمرده می شود.
  • طرح و رنگ مورد استفاده در اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی، کاملا مطابق با سلیقه مشتری است.

برای اطلاع از قیمت‌ها، خدمات بیشتر یا سفارش کار فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و یا با شماره‌های ۰۹۳۷۶۰۷۳۴۰۴ و 09193661077 تماس حاصل فرمایید.

 اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

مصالح سنگ و چوب در طراحی و اجرای نما از جمله متریال های محبوب است که استفاده نمودن از آن‌ها می‌تواند جذابیت و زیبایی منحصر به فردی در جلوه بصری نما ایجاد نماید. البته اجرای نما با استفاده از این متریال ها ملزم به پرداخت هزینه‌های بسیار زیادی می‌باشد. از طرفی برای محکم نمودن سنگ‌ها و افزایش مقاومت چوب‌های مورد استفاده در نما باید هزینه‌های بسیار زیادی را در نظر گرفت. قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی بسیار مقرون به صرفه‌تر از نماهای سنگی و ساخته شده با چوب است.

از طرفی نیازی به هزینه‌های جانبی جهت افزایش مقاومت مصالح مورد استفاده در نما سازی نمی‌باشد. از آنجایی که در ساخت این نماها تنها از متریال سیمان استفاده می‌گردد. سهولت در اجرای نما نیز موجب کاهش قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی می‌گردد. به طور کلی در ادامه قصد داریم شما را با قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی، بیشتر آشنا کنیم.

 اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی نسبت به نماهای ساخته شده با سنگ و چوب

با توجه به این موضوع که قیمت اجرای نماها با استفاده از چوب و سنگ، نسبتا بیشتر از سایر نماهای ساخته شده با متریال های مختلف است. به همین دلیل است که پس از مدتی طراحان به دنبال روشی بودند که بتوانند با استفاده نمودن از سایر مصالح و اجرای طرح سنگ و چوب روی آن‌ها اجرای نما را با هزینه‌های بسیار کمتری انجام دهند.

سیمان از جمله متریال هایی می‌باشد که امروزه در بسیاری از مواقع در نما سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی نسبت به سایر نماهای سنگی و چوبی بسیار مقرون به صرفه است. به همین دلیل است که امروزه در طراحی و اجرای دیوارهای اطراف ویلاها، نمای ساختمان‌های فضاهای عمومی مانند ساختمان‌های موجود در پارک و … به وفور از این سبک طراحی نما استفاده می‌شود. به طور کلی قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب این سبک نما می‌باشد.

اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

به طور کلی نمای بناهای مختلف مانند ساختمان‌ها، ویلاها، دیوارهای شهری و … نقش بسیار مؤثری در جلوه بصری یک شهر دارند. بنابراین نمی‌توان آن‌ها را بدون هیچ طراحی و پوشش به حال خود رها کرد. از طرفی بسیاری از افراد نمی‌توانند برای نما سازی یک بنا هزینه‌های زیادی را پرداخت نمایند. به همین منظور به دنبال اجرای نما با استفاده از متریال های ارزان قیمت می‌باشند.

سیمان یکی از ارزان‌ترین و در دسترس ترین مصالح مورد استفاده در نما سازی می‌باشد. که علاوه بر قیمت اجرای نمای طرح سنگ و چوب سیمانی، سهولت در اجرا و زیبایی نسبی این نماها موجب شده تا افراد بسیار زیادی استفاده نمودن از این نوع نما را انتخاب نمایند. همچنین این نماها از مقاومت نسبتا بالایی در برابر شرایط محیطی و عوامل جوی برخوردار می‌باشند، که می‌تواند منجر افزایش دوام و طول عمر نما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.